Aqilah Rasyiqah

exam p2
20 May 2011 ? 0 Atashinchi ?
eee..next week exam,tak bestnye,..ari jumaat lak g putrajaya,..kene ambik exam awal2..malas,..nak ambik exam pas cuti ley ta ?banyak kertas la hari rabu tuh..sian kataku nih..aufa are u ready ?..ngek..haha..baru2 ni aku demam,..first time g hospital waktu skola..huhu..giler,aku macam orang tenat lepas naik tangga na dtg kt kelas,wat pe la dy letak kelas kiteorg tingkt ats,.gaya aku kalah org semput..hehe..sampai haziqah kate aku mcm org nak mati,..tak tau la npe sampai cm tuh skli kn..biler saampai hospital mampat cam dalam apa2 je la..tunggu bapak lme,..tgok2 biler da smpai giliran aku..da okey da ckit..tuh la lme sgt,..org tuh pulak jiran aku..dia bagi ubat bnyak,..lepas ambik ubat..tgok2 org da ta ada dekat kaunter tuh..trowk,.penat tau ta..memnazir masa je..huhu..experience..harap la aku dapat terbaik p2 ni ..amin !!♥


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction