Aqilah Rasyiqah

kempen kurangkan penggunaan beg plastik
24 Apr 2011 ? 1 Atashinchi ?
sebenarnya aku tengah buat lisan bm,and aku pakai tajuk kat atas tuh..tetiba terdetik at hati aku,sebenarnya ramai juga yang berusaha untuk menyelamatkan bumi,,terharu sekejap..kalau ayah aku,maybe dia akan cakap gini,tak ada gunanya..emm,,kalau aku jadi pemimpin,aku akan haramkan penggunaan beg plastik..dan akan berusaha selagi boleh untuk menjadikan beg kertas sebagai pengganti kepada beg plastik..mungkin ada yang sudah sedar tetapi tidak meluaskan penggunaan..sebagai masyarakat prihatin saya harap penggunaan beg kertas dan beg hijau semakin meluas(ayat fina n sueha)..anyway I ♥ EARTH TOO MUCH ..
emm itulah tetiba jerk..hehe..tak pe2 sekali sekala jadi dax skema..haha..bubye...♥ u all..ngee..


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction